dijous, 28 de gener del 2010

Amb sabates noves...




Per fi Ferrari ens ha presentat el monoplaça amb què vol triomfar aquesta temporada; l'F10. Sabem que tot l'equip està content, que els pilots volen guanyar i que els fans ja tenen ganes de cel·lebrar-ho,.. i com que tot això ja ho sabem, avui ens fixarem en els primers detalls tècnics que han trascendit del nou F10.

Els tècnics de Maranello han explicat que bona part dels esforços s'ha centrat en els neumàtics. Enguany els equips només faran 4 tests abans de la primera cursa, i s'enfronten amb uns neumàtics desconeguts. "Confiem que Bridgestone hagi fet una feina excel·lent" ha comentat Aldo Costa, director tècnic de Ferrari.

A més, aquesta temporada veurem canvis de roda més ràpids, ja que no hi ha repostatges que els limitin. Com afectarà això als motors?

El 2009, Ferrari va abandonar l'evolució de l'anterior cotxe abans de final de temporada per motius estratègics. Els seus responsables creuen que va ser una decisió estratègica consensuada i que els ha permès "evolucionar molt". Veurem si aquesta estratègia ha donat fruits!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada