dimecres, 7 d’abril del 2010

Ferrari, el "cremamotors"

3 curses, 3 motors. En aquests moments, Ferrari no només és el líder del campionat 2010 de Fórmula 1, tamé és l'escuderia que més motors està gastant: a un ritme d'un motor per cursa. Com s'explica que els italians tinguin una fiabilitat tan baixa? I encara més, com acabaran el mundial amb els pocs motors que els queden?

Ferrari admet que en la reunió tècnica d'ahir, una més de les que se celebren després de cada cursa, la fiabilitat va ser la gran preocupació. I no només del motor, ja que en el passat gran premi també va haver-hi problemes amb la caixa de canvis d'Alonso. L'equip assegura que els problemes d'aquest cap de setmana no estan relacionats amb els que van tenir a Bahrain -ja que aquells eren deguts a un sobreescalfament.

Tot plegat fa por. Els queden 5 motors per acabar el mundial: és a dir, per a fer 16 curses. Quan utilitzin el novè, la FIA els penalitzarà amb 10 posicions enrere a l'engraellat. I això seria fatídic,... l'altra possibilitat és arreglar els motors espatllats. Com creieu que se'n sortiran?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada