divendres, 7 de maig del 2010

Els Red Bull dominen els lliures de Montmeló



El circuit de Montmeló és un dels preferits entre els pilots (4,6 km, recta principal > 1 km, 16 revolts, 11m d'amplada...). Característiques tècniques a banda, Barcelona sempre ha estat la primera parada europea del campionat i un punt d'inflexió en el desenvolupament dels cotxes. Aquí, els equips sempre incorporen novetats.

Si ens fixem en què han fet els espanyols, veiem com Ferrari ha modificat els seus motors per millorar en fiabilitat. Fa dies que sospitàvem que la preocupació per la fiabilitat en aquesta escuderia era més greu del que els seus responsables admetien, i aquí està la prova. Veurem si Alonso i De la Rosa poden conduir tranquils... Algersuari porta un nou paquet aerodinàmic i somia guanyar les 2-3 dècimes que li falten per entrar a la Q3. Cal dir, però, que encara que les guanyi, els avanços dels altres pilots poden impedir-li aconseguir aquest objectiu. Tot i així, en els lliures hem vist que cap dels espanyols aconsegueix estar a dalt de tot: els Red Bull estan imparables. Sobretot Vetel!

Ja veurem què passa a la carrera. De moment, el servei català de meteorologia prediu temps sec per dissabte i possibilitat mitjana-alta de pluja per diumenge. Esperem que la carrera sigui en sec i que poguem veure el potencial real de les millores de cada equip.

Aquests són els resultats de la classificació lliure d'aquest divendres:

1. Vettel (Red Bull) 1:19.965 (24 vueltas)

2. Webber (Red Bull) + 0.210 (35 vueltas)

3. Schumacher (Mercedes) + 0.792 (28 vueltas)

4. Alonso (Ferrari) + 0.854 (30 vueltas)

5. Hamilton (McLaren) +1.226 (23 vueltas)

6. Kubica (Renault) + 1.237 (36 vueltas)

7. Rosberg (Mercedes) + 1.306 (27 vueltas)

8. Massa (Ferrari) + 1.337 (25 vueltas)

9. Button (McLaren) + 1.399 (26 vueltas)

10. Sutil (Force India) + 1.553 (32 vueltas)

11. de la Rosa (Sauber) + 1.707 (37 vueltas)

12. Liuzzi (Force India) + 1.939 (32 vueltas)

13. Kobayashi (Sauber) + 1.966 (29 vueltas)

14. Buemi (Toro Rosso) + 2.219 (37 vueltas)

15. Barrichello (Williams) + 2.227 (33 vueltas)

16. Petrov (Renault) + 2.470 (35 vueltas)

17. Alguersuari (Toro Rosso) + 2.484 (34 vueltas)

18. Hulkenberg (Williams) + 3.800 (7 vueltas)

19. Trulli (Lotus) + 4.244 (26 vueltas)

20. Kovalainen (Lotus) + 4.929 (22 vueltas)

21. di Grassi (Virgin) + 5.101 (30 vueltas)

22. Chandhok (HRT) + 6.007 (23 vueltas)

23. Senna (HRT) + 6.187 (25 vueltas)

24. Glock (Virgin) + 6.631 (21 vueltas)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada